Mina jobbiga känslor kommer tillbaka

Ena sekunden är allting strålande bra, andra är allting åt skogen igen. Idag på morgonen kände jag mig pigg, motiverad, stolt, glad och helt okej. I skolan kändes allting likadant då jag har mina fina vänner som är roliga att umgås med och det får mig att komma på bättre tankar, men på väg hem var då det blev värre igen. Orden jag fick höra i telefon kvällen jag blev dumpad ekade i mitt huvud och gör ännu. Vissa saker kommer vi inte förstå, det är lika bra att lämna dom. Din och ditt ex tid är över nu. Du ska kyssa många grodor innan du finner drömprinsen i livet, tänk på det.
Imorgon ska jag och min fina vän Rebecca åka till Skåne och festa loss med vänner. Jag har tvekat minst hundra gånger på att följa med p.g.a att jag precis blivit dumpad, men inte tror jag att mitt ex sitter hemma och deppar så varför ska jag göra det? Slutet på vårat förhållande är bara början på någonting nytt i livet. Imorgon ska jag ha roligt! Jag hoppas att ni hjärtekrossade där ute tar tag i er själva som jag och ger er ut och har kul, för det är vi mer än värda!
Vi behöver sysselsätta oss nu.
 
Josephine

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja självklart kan jag kika in hos dig. Ha en fortsatt bra dag :)

2012-08-23 @ 15:25:28
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0