Jag kan inte äta, jag är för sårad

Där gjorde jag ett misstag min första dag. Jag tyckte alldeles för synd om mig själv för att kunna äta. Nu ska jag svälta mig för det är så synd om mig, jag mår så dåligt. Jag mår illa så fort jag äter. Vad i hela världen gör det dig för gott? Kommer det göra så att du får tillbaka ditt ex, nej du. Ingenting blir bättre av att sluta äta, det är din bensin. Du behöver den för att få ny energi, för att kunna bearbeta din sorg. Varför ska hela din värld förändras för att du förlorade en skitstövel i ditt liv som sårat dig? Stå kvar vid dina gamla vanor och ÄT! Ät lite extra, unna dig. Du är värd lite extra nu!
 
Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0